PRAKTICKÉ INFORMACE

JAK SE DOSTANU NA LETIŠTĚ?

AUTO/TAXI

Letiště Praha Letňany je v těsném sousedství s výstavištěm v Praze Letňanech. Přijíždí se k němu z Mladoboleslavské ulice, kde u zastávky Důstojnické domy, odbočíte do Hůlkovy ulice. Odbočka na letiště je značena bílou značkou s nápisem “LETŇANY”. U letiště lze zdarma parkovat. Pro naše klienty máme vyhrazené stání přímo na parkovišti u letiště.

METRO

Letiště Letňany se nachází 10 minut chůze od stanice metra linky C Letňany. Po výstupu z metra pokračujte směrem k výstavišti podél odjezdových stání autobusů do Letňan. Po pravé ruce uvidíte travnaté plochy letiště, pokračujte vpravo podél letiště směrem k hangárům letiště. Dobrým orientačním bodem je také věž letiště, která stojí v sousedství hangárů.

 

KDE SE NA LETIŠTI SETKÁME?

Pilot si vás vyzvedne na Recepci Terminálu 1 Letiště Letňany a vezme Vás do letadla. K letu se dostavte 10 minut před plánovaným časem odletu.

DĚTI NA PALUBĚ?

Děti jsou na palubě vítány! Doporučujeme věk od 4 let a více. Děti mladší 10 let je nutný doprovod alespoň jedné dospělé osoby. Přepravu dětí oznamte při objednávce letu, abychom pro ně připravili na palubu autosedačku a dětská sluchátka. Pro dítě mladší jednoho roku doporučujeme vlastní autosedačku. Všichni pasažéři včetně dětí jsou při letu připoutáni bezpečnostním pásem.

CO S SEBOU NA PALUBU?

Fotoaparát či video kameru – nezapomeňte na dobrý fotoaparát či video kameru, pro pořízení unikátních snímků a trvalou památku na Váš let. Přátele a kamarády – vezměte na palubu svoje blízké a kamarády ať si let užijí s Vámi, sdílené zážitky jsou ty nejlepší!

HMOTNOSTNÍ OMEZENÍ

Lety podléhají hmotnostním omezením na základě uvážení velícího pilota. Při letu s více jak 2-mi pasažérů, můžete být požádáni o sdělení přibližné váhy všech pasažérů vč. zavazadel.

Množství zavazadel je omezené a bude řešeno na individuální bázi. Pouze zavazadla menších rozměrů mohou být převážena. Neručíme za obsah zavazadel.

TECHNICKÝ STAV LETADEL

Vaše bezpečnost je naší prioritou. Naše letadla jsou téměř nová či průběžně modernizovaná, tak aby neustále držela krok s moderní dobou. Jsou vybavena nejmodernějšími zařízeními pro zvýšení bezpečnosti a konformity letu, jak pro piloty, tak pro pasažéry. Mají moderní navigační a řídící přístroje, pohodlný a renovovaný interiér. Každých 50 hodin procházejí důkladnou revizí v autorizovaném leteckém servisu. http://www.aircare.cz/ a http://dsa.cz/index.php/servis.

JSEM POJIŠTĚN?

Společnost BLUE SKY AVIATION s.r.o. - provozovatel stránek BLUE SKY ADVENTURES -  je odpovědnostně pojištěna. Od startu po přistání je každý pasažér plně pojištěn. Na každého cestujícího se vztahuje zákonné pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem letadla na životě a zdraví v souladu s „nařízením evropského parlamentu a rady (ES) č. 785/2004″.

OBJEDNÁVKA A ZRUŠENÍ LETU

KDY A JAK NEJLÉPE REZERVOVAT TERMÍN LETU?

Pokud termín letu nebyl sjednaný již při objednávce, domluvíme si termín letu individuálně.

Termín svého letu si nejlépe rezervujte telefonicky

na telefonním čísle: +420 725 964 081.

nebo emailem na: info@blueskyaviation.cz

Let v trvání do 2 hodin (vyhlídkové lety, lety pilotem na zkoušku) si stačí rezervovat jen několik dní dopředu. Doporučujeme týden před plánovaným termínem.

Delší a vícedenní lety př. "Letecké výlety" je potřeba si rezervovat s předstihem přibližně 2-3 týdnů.

Lety lze rezervovat po celý rok, ve všední den i o víkendu, v dopoledních, odpoledních, či podvečerních hodinách.

Létáme za  příznivého počasí tj. musí být dobrá dohlednost, nesmí být silný vítr či hustý déšť. Pokud nejsou podmínky pro konání letu, let bude přeložen. Sami vás budeme kontaktovat.

Termín svého letu si můžete rezervovat kdykoliv až 6 měsíců od data koupě letu. Pokud se z nějakého důvodu let nebude moci realizovat do 6 měsíců od jeho koupě, stále je možné platnost objednávky prodloužit. Zavolejte nám, jistě se domluvíme.

CO SE STANE, KDYŽ BUDE ŠPATNÉ POČASÍ?

Pokud bude nuceni zrušit váš let kvůli špatnému počasí, budeme vás sami kontaktovat a váš let přeložíme na jiný den bez žádných dodatečných nákladů. 

Let bude zrušen při mlze, nízké oblačnosti, silném dešti a sněžení, bouřce a silném větru. Let také nebude možné uskutečnit, bude-li vzletová dráha pokrytá sněhem.

STORNO PODMÍNKY - CO KDYŽ POTŘEBUJI ZRUŠIT MŮJ LET?

Pokud potřebujete zrušit Váš let zavolejte nám na +420 725 964 081.

Zrušení letu se řídí následujícími storno podmínkami:

Let zrušen kvůli špatnému počasí (silný vítr, hustý déšť nebo sníh, nízká oblačnost, mlha, bouřka) – let bude realizován v náhradním termínu, nebude-li to možné bude klientovi vráceno 100% zaplacené částky.

Let zrušen se strany BLUE SKY ADVENTURES z jiného důvodu – klientovi bude nabídnut náhradní termín, nebude-li náhradní termín akceptován bude klientovi vráceno 100% zaplacené částky.

Let zrušen klientem méně jak 24 hodin před plánovaným datem startu, klient nemá nárok na vrácení peněz, let může být přeplánován na jiný termín za poplatek ve výši nákladů na let, maximálně však do výše ceny letu.

Pokud se ke svému letu nedostavíte, ztrácíte nárok na realizaci letu v náhradním termínu nebo vrácení peněz.

MUSÍM SI LET OBJEDNAT A ZAPLATIT DOPŘEDU?

Ano. Cenu za let doporučujeme uhradit, před plánovaným termínem letu na základě objednávky. Platbu lze realizovat nejlépe bankovním převodem na náš účet 777282/5500 variabilní symbol je číslo objednávky, do zprávy pro příjemce uveďte své jméno a příjmení. Po uhrazení ceny vám zašleme emailem fakturu a palubní lístek/dárkový poukaz.

JAK DLOUHO PLATÍ DÁRKOVÝ POUKAZ?

Dárkový poukaz platí 12 měsíců od data koupě letu. Platnost dárkového poukazu je vyznačena na dárkovém poukazu.

PŘIJÍMÁTE PLATEBNÍ POUKÁZKY?

Přijímáme platební poukázky SODEXO – Flexi Pass, Fokus Pass, Dárkový Pass, Bonus Pass, Relax Pass